Český slavík Mattoni, Řezník, svoboda slova

Dobrý večer,
Vámi vložený první článek nemůžeme, pro použití vulgarit, zobrazování  násilí aktivovat a tím ani blog.
Prosím prostudujte si kodex blogera a vložte článek jiný, který budeme moci dle pravidel blogu akceptovat.
S pozdravem
Petra Bangová
administrátorka blogu iDNES.cz

Kromě jednoho nespisovného slova nešlo to asi jinak, bez doslovné citace textu písně Válka s nebem od hudební skupiny Törr by obsah článku výrazně změnil. Prostudoval jsem jsi již kodex blogera při zakládání blogu, ale děkuji za upozornění.
S pozdravem
...
Dobrý večer,
ač chápu, že jde ve většině případů o citace textů, jako první článek jde o „silné kafe“, které si můžete vložit na osobní blog.
Pokud vložíte i jiný článek, tento budete mít aktivní jako soukromý.
S pozdravem
Petra Bangová
administrátorka blogu iDNES.cz  Petra.Bangova@idnes.cz

Články označení jakou soukromé mají téměř nulový dosah. Nějakou čtenost máte například díky spamování po sociálních sítích s odkazem na daný článek na blogu, tudíž po prvním článku již v roce 2013 konkrétně 30.11. 2013, to ještě idnes nepatřil Babišovi, jsem dostal dostal víceméně BAN :D za tento článek na blog.idnes.cz. :

Musím reagovat na tento článek:
Horrorcore považuju už za hudbu na rozdíl od hip hopu/ rapu, ale pořád to má do kvalitní hudby (metalu, vážné hudby) daleko, to na okraj.

V čem je kurva Řezník na tolik horší, že mluví / "zpívá" ve svých písních o násilí, vraždách, drogách, politice, používá černý humor, když například v Tv hovna (TV Nova) denně jsou zprávy o vraždách, lidech rozsekaných na kousky při autonehodách, záběry z občanských válek, lidech různě znetvořených.

Denně jsou v bulvárních i seriozně vypadajících novinách, na internetu, v televizi zprávy o násilí, až to vypadá, že se neděje nic jiného, tak o co je horší na to napsat song ?
Paní Marvanová, jak na vás zapůsobil klip interpreta Řezníka?
Já jsem naprosto otřesena. To je za hranicí všeho, co by mělo být na veřejnosti šířeno. Podle mne by mělo být nepřípustné toto šířit. 
Zdroj : http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/advokatka-klus-je-uplne-vedle-raper-reznik-je-zraly-pro-policii_290541.html#.UpmXhMTuIrU

(aktualizace 2015, článek byl, myslím po velké kritice na "zpravodajském" serveru tyden.cz, smazán, zde jsou ty perly žáby Marvanové: http://www.celebritynet.cz/clanek/79467/advokatka-klus-je-uplne-vedle-rapper-reznik-je-zraly-pro-policii)
Co by tato paní řekla na český gridncore ? 
Gutalax - polykání semena z postaršího jelena
http://www.youtube.com/watch?v=xyoo8rURKP4
Tento klip doporučuji, pokud zrovna něco jíte.
http://www.youtube.com/watch?v=dL0Mjm77yG0Tak ale tohle by "měli" zakázat :D :
SPASM - live at OFF 2009
http://www.youtube.com/watch?v=0wYdYQ8fYck

Dále bych tu měl krásný text od metalové skupiny Törr, určitě tuto skupinu jmenovaná právnička nezná, byť její historie skupiny sahá až do roku 1977 a doporučuji zakoupit  a detailně naposlouchat celou diskografii, určitě by něco našlo a negativní reklama je taky reklama. 

Vomrdáme kněze a zapálíme kříž 
Pak do hajzlu ho spláchnem, ať je k peklu blíž 

Válka 
S nebem 
Válka 

Znesvětíme kostely, nablijem za oltář 
Potom svojí močí zhasnem svatozář 

Vyhoníme čůráky do vody svěcený 
A nastavíme Bohu svý řitě spocený
http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/torr/valka-s-nebem-93910


Já si myslím, že třeba Michal David za svoji tvorbu by měl být souzen za šíření zbraní hromadného ničení, ale na druhou stranu je mi jasné, že tu snad máme svobodu slova a demokracii, je nepřípustné chtít někoho dostat do vězení, jenom proto, že se mi ta tvorba nelíbí, že paní Marvanová. Závěrem bych chtěl zmínit anketu Český slavík Mattoni, že udělali jednu z nejlepší reklam v historii ČR interpretovi Řezníkovi a zadarmo. A to vyplatí ! :)


2015
I díky zkušenosti s blogy idnes.cz jsem založil blog zde na blogspot.com. ;)

Pod předchozím článek solidní diskuze - nevím ale, kolik lidí si to doopravdy celý přečetlo. Sdílim to, protože se mě to...
Posted by Řezník ZNK Official on 6. listopad 2015


Skupina Ortel je mi ukradená, nikdy jsem ji neviděl na živo, nikdy jsem ji jakkoliv finančně nepodpořil a ani to neplánuji, na můj vkus hájí křesťanské hodnoty a mám jiný hudební vkus, to je celý.

Doufám, že žádný metalista neposílal hlasy do "ankety popularity Český slavík Mattoni", aby jeho oblíbená skupina se umístila lépe, stejně jako minulý rok, místo toho, aby zašel na její koncert či koupil její nosič,merch. Snad už žádná metalová skupina neprosí o hlasy do Slavíka.. A pokud ano, tak je někde chyba.

Co mě až trochu štve, že proti většinovému vkusu, proti normalizační soutěži Český slavík, proti českým popovým kreaturám musel v posledních letech vystoupit veřejně až hororcorový interpret Řezník a ne někdo z české metalové scény nebo scéna jako taková. Podle mě má česká metalová scéna ohromný prostor šokovat, či zaujmout svými texty, názory, vzhledem, historkami s nepříjemnostmi za minulého režimu. Četl jsem kritické názory zpěváka z Debustrolu na zmíněnou soutěž před kauzou Řezník, dále například pro běžnou populaci šokující rozhovor Big Bosse z ROOT pro nějaký webzine s pár stovkami přečtení, ale to je pořád málo. Negativní reklama je nejlepší reklama, Řezník či žánr hororcore poslední 2 roky naprosto zaslouženě má mediální prostor, spoustu nových posluchačů a možná i takový ten nádech něčeho lehce šokujícího.

zdroj: http://g.denik.cz/56/70/sodoma-gomora_sip-1140.jpg